Numaga Vastgoed

Vastgoedbeheer

Bij het verhuren en het beheren van een pand zijn er veel punten waar u aan moet denken. Voor de meeste eigenaren is het beheer slechts een bijzaak. Voor ons is het een absolute hoofdzaak.

Hieruit dienen immers de beleggingsinkomsten te worden gegenereerd die de basis vormen voor het directe rendement van de belegger. Numaga Vastgoed kan het gehele vastgoedbeheer (administratief en technisch) voor u uit handen nemen.

Wij zijn dagelijks bezig met het professioneel beheren van woon-, winkel- en kantoorruimtes, zowel voor de grote vastgoedbezitter als voor de kleine belegger.

Al het vastgoedbeheer wordt door ons verzorgd. Accuraat, persoonlijk en vertrouwelijk. Uiteraard in overleg met u, want wij vinden het belangrijk dat u als eigenaar op de hoogte gehouden wordt van de zaken die er in uw vastgoed spelen.

Hieronder vind u een overzicht van onze diensten

Administratief beheer

• Het innen van de huur
• Het maken van de huurafrekening
• Het verzorgen van de correspondentie / contact met huurders en derden
• Het maken van huurcontracten
• Het afhandelen van huurcommissiezaken
• Het bepalen van de huurprijs
• Het verzorgen van de huurprijsindexatie en huurprijsaanpassingen
• Indien gewenst kunnen wij bij leegstand een passende huurder verzorgen
• Het inspecteren van het object bij verhuurmutaties

Technisch beheer

• Het afhandelen van onderhoudszaken
• 24-uurservice voor acute klachten
• Het coördineren, begeleiden en controleren van onderhoudswerkzaamheden
• Het afwikkelen van schades met verzekeringsmaatschappijen
• Het aanvragen, vergelijken en beoordelen van offertes

Overige diensten

• Begeleiding bij verkoop / splitsing
• Begeleiding bij renovaties

Meer informatie

Wilt u meer informatie of wilt u een vrijblijvende afspraak maken met één van onze medewerkers, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen uw aanbod direct opnemen en onze medewerkers staan dagelijks voor uw klaar.